Heia Brann!
Første linje: Kjell Johannessen, Bjørn Heldal, Kjell Larsson, Reidar Myrdal, Harald Aronsen, Arne Sognnæs og Olav Andersen. Andre linje: Magnus Fløysand, Karl Amundsen, Helge Hansen, Harald Johannessen og Terje Nygaard. Tredje linje (på høyde med lærer Arthur Jensen): Kjell Rasmussen, Helge Johannessen og Sverre Opheim. Fjerde linje (like bak læreren): Tore Heldal og Dagfinn Stormark. Bakerste linje: Arild Rasmussen, Trygve Magdalon Olsen, Jens Christian Blich, Harald Aronsen, Nils Gunnar Tangedal og Brynjulf Lohne.
Bildet er tatt etter en fotballkamp, noen har fortsatt fargeband på seg for identifikasjon, Kjell holder fotballen.

Vår lærer Arthur Jensen var fotballspiller i Fotballklubben Brann som ble Norgesmester i 1925. Han spilte indre venstre på vinnerlaget. Den nye "offside regelen" var akkurat innført på denne tiden, noe som endret spillet en del.

Vi var heldige som fikk instruksjon fra en Norgesmester!

Arthur Jensen var vår eneste lærer fra tredje klasse og ut folkeskolen, totalt fem år.

Klikk på det store bildet for å lese mere om vår lærer Arthur Jensen.

Heia Brann!
Klassefoto